Geoblog.pl    baas    Podróże    Chorwacko - czarnogórskie turnee - 2006r.    kamping na zadupiu
2006

kamping na zadupiu

Chorwacja
Chorwacja, Sveta Marina

Patrząc na mapę naszą uwagę przykuwają małe miejscowości na wybrzeżu Istry wybieramy losowo palcem...wychodzi na to, że jedziemy do miejscowości o nazwie Sveta Marina:-)

Okazuje się, że w tej miejscowości jest tylko jeden kemping. w zasadzie to tutaj jest tylko kemping i lasy:-)Jest to idealne miejsce dla ludzi którzy lubią być cały czas w jednym miejscu. Żeby dojechać do samego kempingu trzeba jechać jakieś 30 minut przez las(drogą asfaltową). Kemping jest duży, czysty i dobrze zorganizowany - należy do sieci hotelów i kempingów Valamar. Główną jego atrakcją jest znajdujące się na jego terenie centrum nurkowe. Jest możliwość wypożyczenia sprzętu, instruktora i wybrania się na wycieczki po okolicznych wrakach statków. Znajdują się tutaj także 3 plaże - 2 typowo komercyjne(sztuczne) ale jest także plaża skalista idealna dla lubiących spokój a także dla naturystów, jest to także dobre miejsce do nurkowania z zestawem ABC.

Spędzamy tutaj czas głównie na plażowaniu, nurkowaniu i odpoczynku.

Niestety w ostatnich dniach pogoda się pogorszyła a urlopu zostało i tak już tylko kilka dni więc postanawiamy wracać do Polski.